3. mai 2011

Vertsfamilie!

Nå har det gått nesten 3 uker siden vertsmor skrev brev til meg om at hun og hennes familie skulle være min værtsfamilie 2011/2012. Jeg har ennå ikke hørt noe fra EF om at de skal være familien min, men hører om dette ganske ofte så tar det ganske rolig og regner med de kommer til å bli familien min skoleåret som kommer.

Familien min består av en mor, far og 2 sønner som er eldre enn meg (etter det jeg har skjønt). De har hatt 4 utvekslings studenter hos seg tidliger, noe jeg synes er veldig greit for da har de god erfaring fra før av. De har også 3 supersøte hunder og 1 hest.

Byen jeg skal til er Düsseldorf, eller et lite stykke utenfor. Egentlig hadde jeg ønsket å komme til en mer sørlig del av Tyskland, men jo mer jeg leser om Düsseldorf jo mer fornøyd blir jeg. Det er en typsik kunst by noe som passer med veldig bra. De har også store muligheter for shopping. Det er forresten her MGP skal være i år, gleder meg til å følge med på og studere byen da.

Kanskje jeg skal spise på resturangen oppe i by tårnet?! :)

Jeg har skrevet en del med familien min allerede og de virker så langt som en familie som bryr seg om hverandere, snille, glade mennesker og de gir av seg selv ikke minst. Og forresten jeg gleder meg mer og mer til å reise, men først er det avreise møte som står for tur. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar