8. aug. 2011

2 uker!

Wæææ, nå har jeg bare to uker igjen her hjemme i trygge Norge. Og ikke minst alt for mye og gjøre, av de 14 dagene har jeg bare 5 dager jeg ikke har planer ennå, å da er ikke avskjeder med mormor, oldemor, farmor osv planlagt ennå. Pluss så må jeg pakke! Har så vidt begynt å legge ned/finne fram papirer, skolebøker, osv. Klærne begynner jeg ikke å tenke på før en gang neste uke, veit hvilke jeg skal ha med. Så ser ikke vitsen med å legge de ned ennå da. Har fått oversikt ettersom jeg har rensket klesskapet 3 ganger siden april, og da kastet/gitt bort 1 søplesekk og 3 bæreposer med gamle klær. Så regner ikke med å sitte spesielt mye forran pc'n den siste tiden. Men mye koseligere å finne på noe med venner og familie som jeg ikke kommer til å se på så alt for lenge, enn å sitte på pc'n som jeg faktisk skal ha med meg. Men uansett tror disse siste dagene kommer til å bli supre.

Var forresten på avskjedsfest for Thea som reiser til Frankrike sist uke. Var super koselig og se jentene som der igjen :D
Thea

Måtte utnytte fin været og bade! fra venstre Karoline, Karina og Ida

2 kommentarer:

  1. åå, du er heldig som reiser så tidlig.. jeg reiser ikke til tyskland før 10.september.. altså over 4 uker.. :(
    jeg har også laget meg blogg, men har ikke akkurat blogget så mye :P www.meinleben.bloggr.no

    SvarSlett
  2. Oj, og jeg som trodde jeg reiste seint :P Tøft, moro å lese om andre som skal til Tyskland og. Finner nesten bare folk som skal til USA jeg xD

    SvarSlett