22. mars 2011

Mitt første innlegg!

Dette er da mitt første innlegg i denne reise bloggen. Kan ikke tro det er bare måneder igjen til jeg skal reise, det finnes egentlig ikke ord som beskriver hvor mye jeg gleder meg akuratt nå. Bruker denne bloggen som en måte å forbedre meg selv på  før reisen og for å dele mine erfaringer med andre som har vært på, skal eller har lyst til å reise på utveksling. Organisasjonen jeg reiser med er EF, og teker jeg skriver et lite innlegg om organisasjonen og hvorfor akuratt jeg har valgt som jeg har valgt. Er det noen spørsmål, eller noe jeg burde skrive eller gjøre anneledes på denne bloggen, vær så snill å enten komenter eller send mail til meg på sarkro@ostfoldfk.no     
Bilde ble tatt i sommer, på et arrangement som rover (speidergruppen) min sto for 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar